Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine
Collapse
X
-
Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine
Hypnotized, dat is inderdaad zonde maar dat geld is maar een schijntje wat werkelijk over de balk wordt gegooid.
NRC: weer dure ict-misser overheid
21-06-2014, 05:30
AANGEPAST OP 21-06-2014, 14:45
BINNENLAND
Opnieuw is er bij de overheid een groot ict-project mislukt. De Belastingdienst heeft afgelopen februari besloten definitief te stoppen met het ETPM-computersysteem. Dat heeft 203 miljoen euro gekost. De ambtelijke top wilde het project eigenlijk al in 2009 staken, zo blijkt uit stukken die NRC Handelsblad in bezit heeft.
En dan hebben we nog een betuwelijn, de Fyra etc. etc......
Comment
-
ach joh als we 1,2 miljard kunnen bezuinigen aan ouderenzorg dan wil ik niet weten wat er dan wel weg gegooid word, anders wel aan een mooi schilderij voor in een staatsmuseum ik had meer van je verwacht maar ik neem sowieso aan dat je hebt gestemd.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
en gvd Ganjax zo negatief
Comment
-
Dus omdat er iets al veel geld kost gooien we ook nog eens 40miljoen weg? Dat is wel de domste redenatie...
Mensen lopen al te janken dat mensen in de politiek zoveel verdienen en kijk bvb naar dat onderhoud van die boot van beatrix, moeten we dan ook zeggen ja maar dat is maar een schijntje....
Comment
-
Oh btw ik heb niet gestemd in de hoop dat het onder de 30% bleef waardoor de politiek verder kan gaan met vraagstukken behandelen die wel nut hebben.
Ipv dat ze dit nu weer moeten behandelen en dat gaat weer extra tijd en geld kosten wat we niet hebben!! En gaat het iets opleveren? Nee want het besluit is al lange tijd terug genomen!
Geld en tijdverspilling... niks meer niks minder.
Comment
Comment